رئال مادرید، مطابق انتظار بر بازی برتر بود. آن ها در دقیقه 15، شانس رسیدن به گل توسط بنزما را داشتند اما بازیکن فرانسوی از پاس کریستیانو رونالدو استفاده نکرد و از زاویه ای بسته، توپ را به تیرک دروازه خالی شاختاری ها زد تا بازی 0-0 بماند. در ادامه فشار رئالی ها بیش از پیش شد تا در دقیقه 30، روی اشتباه پیاتوف و پاس او به ایسکو، بنزما توانست شرایط گلزنی را پیدا کند و اولین گل را برای رئالی ها به ثمر برساند تا کهکشانی ها در این بازی با یک گل پیش بیافتند. در ادامه تلاش های رئال ثمری نداشت تا بازی با همان نتیجه 1-0 به سود سفیدپوشان به پایان برسد. البته از دیگر اتاقات مهم این نیمه، مصدومیت گرت بیل بود که باعث شد بنیتز مجبور به تعویض او با متیو کواچیچ شود.

در آغاز نیمه دوم، از شدت حمله سفیدپوشان کاشته نشد و آن ها همچنان به گل رسیدند. همچنین با اخراج تاراس استپاننکو در دقیقه 50 این بازی، رئال شانس های گلزنی بیشتری به دست آورد تا در دقیقه 55، روی خطای سرنا، رئال به یک ضربه پنالتی رسید و این ضربه پنالتی توسط فوق ستاره پرتغالی رئالی ها، کریستیانو رونالدو، به گل تبدیل شد. تنها نیاز به 8 دقیقه بود تا مدافعین شاختار برای بار دوم اشتباه کنند و یک پنالتی دیگر برای رئال به دست بیاید و این پنالتی نیز توسط کریس رونالدو به گل تبدیل شود.

در ادامه رئالی ها از شدت حملات خود نکاستند تا در دقیقه 81، روی پاس مارسلو، رونالدو با یک ضربه هت تریک خود را تکمیل کرده و بتواند بازی را 4-0 کند. در ادامه رئال باز هم بخت برای گلزنی داشت که نتوانست آن ها را به گل تبدیل کند و با واکنش های دروازه بان حریف همراه شد تا این دیدار با نتیجه 4-0 به سود این تیم به پایان برسد.

ترکیب دو تیم و آمار این بازی