به سایت آپ اسپورت خوش آمدید

حامی ورزشی شما

۱۸۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

هلاس ورونا 1-1 رم / رم در بازی اول متوقف شد

به گزارش آپ اسپورت دیدار هلاس ورونا و آ اس رم، استارت سری آ در فصل 16-2015 را زد. میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقیقه اول بازی توسط سالا به گل برسد که توپ این بازیکن از بالای دروازه عبور کرد. بازی در ادامه با احتیاط طرفین دنبال شد اما دو تیم با خلق موقعیت های مهم گل می توانستند به گل برسند.

ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
نویسندگان سایت ورزشی آپ اسپورت

برد شالکه و لورکوزن در ادامه مسابقات بوندس لیگا

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/large/public/contents/user136194/news/790215_toptease_article_desktop_com.jpg?itok=NypWfPYG

نتایج سایر مسابقات به شرح زیر است :

بایر لورکوزن 1 - 0 هانوفر

شالکه 1 - 1 دارمشتات

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/users/user136194/cnbvj7fwiaeok7x.jpg

منبع : آپ اسپورت

۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۳ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
نویسندگان سایت ورزشی آپ اسپورت

بایرن مونیخ 2 - 1 هوفنهایم / برد بایرن در روز به ثمر رسیدن سریع ترین گل بوندسلیگا

به گزارش آپ اسپورت از ساعت 18:00 امروز به وقت تهران شاگردان پپ گواردیولا در تیم فوتبال بایرن مونیخ از چارچوب هفته دوم رقابت های بوندس لیگا به مصاف تیم فوتبال هوفنهایم رفتند.

مسابقه با یک غافل گیری تمام عیار برای بایرنی ها آغاز شد و در همان ثانیه 9 بازی با اشتباه عجیب آلابا و ناهماهنگی او با بواتنگ و نویر کوین فولاند جوان سریع ترین گل تاریخ رقابت های بوندس لیگا را وارد دروازه باواریایی ها کرد.

ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
نویسندگان سایت ورزشی آپ اسپورت

منچستر یونایتد 0 - 0 نیوکاسل / توقف شاگردان فن خال

مطابق انتظار بازی با برتری منچستریونایتد آغاز شد و تیم میزبان در دقایق اول برای رسیدن به گل روی دروازه نیوکاسل فشار می آورد. این فشار اولیه نیز خیلی زود نتیجه داد و رونی توانست دروازه تیم کرول را بازی کند ولی داور این گل را آفساید اعلام کرد تا کاپیتان شیاطین سرخ همچنان در گلزنی ناکام بماند. البته پس از این گل منچستری ها عقب ننشستند و بارها دروازه نیوکاسل را تهدید کردند ولی نظم خوب خط دفاعی نیوکاسل و واکنش های خوب کارول حملات قرمزپوشان را خنثی می کرد.

ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
نویسندگان سایت ورزشی آپ اسپورت

منتخب هفته چهارم / بخش پرطرفدار

 گزارش "آپ اسپورت "، رقابتهای امسال با حضور جدی تیم های مدعی و البته مقاومت فوق العاده کوچکتر ها می تواند بهترین لیگ این چندسال را پیش چشم ما تصویر کند ، لیگی که بهترین های هفته چهارمش گم نام های زیادی دارد . بهترین هایی که به سلیقه تیم فنی "ورزش سه"، تیم رویایی هفته را شکل می دهند :

دروازه بان : 

رشید مظاهری ( ذوب آهن) : 
برای انتخاب رشید مظاهری به عنوان گلر هفته کار سختی داریم ، چرا که محسن فروزان رقیب او در سیاه جامگان هم نمایش خوبی در تبریز داشت ، با این تفاوت که در واکنش خوب مظاهری در دفع پنالتی عالیشاه راهی به دروازه ذوب نیافت اما فروزان که پنالتی مگنو را دفع کرده بود ، با بازی سریع شجاعیان توپ برگشتی را در دروازه اش دید . مظاهری در بازی پرسپولیس – ذوب آهن با بازی خوبش از دلایل اصلی پیروزی ذوبی ها بود . 



مدافعان : 

ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
نویسندگان سایت ورزشی آپ اسپورت

مالاگا 0 - 0 سویا / توقف شاگردان امری

سویا با ترکیب کامل خود قدم به این مسابقه گذاشته بود و بعد از شکست در سوپرکاپ اسپانیا، آنها با هدف شروعی قدرتمند قدم به آندلوس گذاشته بودند اما اخراج دقیقه '69 استیون ان زونزی، خرید جدید سویایی ها، کار را برای این تیم سخت تر کرد تا اونای امری مجبور به تعویض بازیکن و تغییر تاکتیک شود و در نهایت این بازی متعادل از سوی هر دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

منبع:  آپ اسپورت 

۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
نویسندگان سایت ورزشی آپ اسپورت

پاریسن ژرمن 1 - 0 مون پلیه / متوئیدی ناجی پی سی جی

به گزارش آپ اسپورت  از ساعت 23:00 امشب به وقت تهران دو تیم پاریسن ژرمن و مونپلیه در دیدار آغازین هفته سوم رقابت های لوشامپیونه فرانسه به مصاف هم رفتند و در نهایت علی رغم مصدومیت زودهنگام پاستوره و البته غیبت زلاتان و دی ماریا به علت مصدومیت این شاگردان لوران بلان بودند که با تک گل بلاس متوئیدی در دقیقه 61 که با همکاری زیبای لاوتزی و مکسول و ضربه تمام کننده این هافبک فرانسوی به دست آمد حریف خود را شکست داده تا با به دست آوردن سومین کلین شیت 9 امتیازی شوند.

گفنتنی است مکسول سازنده تک گل امشب پاریسی ها امشت صدمین دیدار خود را در رقابت های لوشامپیونه فرانسه به انجام رساند.

منبع : آپ اسپورت 

۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
نویسندگان سایت ورزشی آپ اسپورت

پاره شدن تایر رز برگ در مسابقات فرمول 1 بلژیک

به گزارش آپ اسپورت / نیکو رزبرگ راننده فرمول 1 مرسدس امروز در مسابقات فرمول 1 بلژیک تایر ماشینش پاره شد که باعث بیرون رفتن ماشینش از پیست بود. 

این رقابت ها تا دوشنبه در بلژیک ادامه دارد. 

منبع:  آپ اسپورت 

۳۰ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
نویسندگان سایت ورزشی آپ اسپورت