وئیس فان‌خال در حالی تیمش را برای برگزاری اردوی پیش فصل به آمریکا برده است که اطمینان خاطر دارد در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال همان کسانی را برای تقویت خط میانی شیاطین سرخ به خدمت گرفته است که فصل گذشته قطعات گمشده پازل تیم او بودند.

لوئیس فان‌خال در حالی تیمش را برای برگزاری اردوی پیش فصل به آمریکا برده است که اطمینان خاطر دارد در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال همان کسانی را برای تقویت خط میانی شیاطین سرخ به خدمت گرفته است که فصل گذشته قطعات گمشده پازل تیم او بودند. باشگاه منچستر یونایتد  به طور رسمی با.شوان اشتایگر  قرارداد بست و قرار است این هافبک آلمانی، ستون خط میانی تیم شود. دیلی میل نوشته، یونایتد برای او 14 میلیون پوند به بایرن می‌پردازد و دیلی استار هم گزارش کرده، شواین اشتایگر سالانه 13 میلیون پوند دستمزد می‌گیرد و به این ترتیب با جلو زدن از یحیی توره، پردرآمدترین هافبک تاریخ لیگ برتر شده است. او با امضای قراردادی 3 ساله، هفته‌ای 275 هزار پوند دستمزد می‌گیرد.

آشنایــی از قبـــل

فان‌خال که به واسطه دوران مربیگری‌اش در بایرن‌مونیخ شناخت کافی از شواین‌اشتایگر 30 ساله دارد، یکی از کسانی بود که تأثیر بسزایی در خروج هافبک ملی‌پوش باواریایی‌ها از خانه معنوی‌اش برای پیوست به شیاطین سرخ داشت. فان‌خال گفت: «هیچ شکی در استعداد و توانایی شواین‌اشتایگر برای کنترل بازی‌ها وجود ندارد. او با خودش کوله‌باری از تجارب ارزشمند را به منچستریونایتد می‌آورد و خریدی فوق‌العاده برای تیم ما محسوب می‌شود. رکوردهای او همه چیز را درباره‌اش می‌گویند. او در رده باشگاهی هر افتخاری که امکانش وجود داشته را کسب کرده است و یکی از مهره‌های کلیدی در قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی تابستان سال گذشته بود. باستین یک بازیکن حرفه‌ای تمام عیار است و البته او برای من غریبه نیست. من با او در دوران مربیگری‌ام در بایرن مونیخ کار کردم و واقعاً از اینکه به منچستریونایتد ملحق شده است، خوشحالم.»         منتظر بخش دوم زندگینامه شوان اشتایگر باشید..