تیم پی اس وی آیندهوون توانست با نتیجه 2 بر 1 بر منچستر یونایتد پیروز شود .

بازی ابتدا متعادل آغاز شد ولی رفته رفته بازیکنان منچستریونایتد بر جریان بازی مسلط شدند اما در حالی که یونایتدی ها دامنه حملات خود را افزایش داده بودند، مصدومیت شدید لوک شاو وقفه ای 8 دقیقه ای در بازی ایجاد کرد. پس از این مصدومیت دوباره شیاطین سرخ بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 40 ممفیس دیپای با حرکتی انفرادی و زیبا درون محوطه جریمه آیندهوون توپ را از بین پاهای ژوت وارد دروازه کرد تا مقابل تیم سابق خود گلزنی کند.

پس از این گل نیز منچستری ها همچنان مالک می دان بودند و شاگردان کوکو تنها روی ضد حملات امید داشتند دروازه منچستریونایتد را باز کنند ولی دفاع یونایتدی ها اجازه اینکار را به آن ها نمی داد تا اینکه در دقیقه 47 ارسال ماکسیم لستینه از روی نقطه کرنر به هکتور مورنو رسید و این بازیکن نیز با ضربه سر دروازه یونایتد را باز کرد. در ادامه نیمه اول نیز دو تیم موقعیتی جدی نداشتند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم

نیمه دوم نیز با برتری منچستریونایتد شروع شد و این شیاطین سرخ بودند که بازی را در دست داشتند و برای گلزنی فشار می آوردند ولی در دقیقه 57 روی یک ضد حله پاس گواردادو از سمت  چپ ماکسیم لستینه را راه انداخت و این بازیکن ارسال دقیق برای نارسینگ انجام داد تا این بازیکن با ضربه سر آیندهوون را پیش بیاندازد. با پیش افتادن شاگردان کوکو دامنه حملات یونایتد گسترش یافت ولی بازیکنان این تیم توپ ها را با بی دقتی از دست می دادند.


در ادامه بازی شیاطین سرخ هر چه تلاش کردند نتوانستند دروازه آیندهوون رو بازی کنند و دفاع منظم شاگردان کوکو در کنار واکنش های خوب دروازه بان این تیم بارها شیاطین سرخ را ناکام گذاشت تا فن  خال از کشورش با دست خالی بازگردد.

آمار بازی و نمرات بازیکنان از نگاه سایت whoscored