گروه A لیگ قهرمانان اروپا
اختصاصی | با توجه به فرارسیدن فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به معرفی تیم های حاضر در 8 گروه می پردازیم.

به گزارش آپ اسپورت، بعد از گروه بندی لیگ قهرمانان اروپا ، تیم های بزرگ و کوچک اروپایی حریفان خود را شناختند تا هیجان دوباره به قاره سبز برگردد.

در همین راستا به تحلیل مختصر گروه های هشت گانه این بازی ها می پردازیم.

گروه A: رئال مادرید ، شاختار دونسک، پاری سن ژرمن و مالمو

گروه A لیگ قهرمانان اروپا

مسلما وقتی دو تیم پاری سن ژرمن و رئال مادرید هم گروه باشند، انتظار تماشای بازی های جذاب و تماشایی را داریم بالاخص اگر شاختار دونتسک سخت کوش را هم به آنها اضافه کنیم، تیمی که در فصول گذشته شایستگی های زیادی از خود نشان داده است.

پاری سن ژرمن به رهبری لوران بلان بعد از بخشیده شدنش از سوی یوفا، در این فصل به مراتب آماده تر از فصل گذشته به میدان خواهد آمد.

آنها در فصل نقل و انتقالات علاوه بر دی ماریا، بنجامین استامبولی، کورزوا و کویت تراپ را به خدمت گرفتند تا در کنار ستارگانی چون ابراهیموویچ، داوید لوئیز، تیاگو سیلوا، مارکو وراتی و کاوانی تیم آماده ای را به مسابقات روانه کنند. اما در مادرید، کهکشانی ها کار خود را با تغییر کادر فنی آغاز کردند؛ برکناری به قول پرز، محترمانه آنچلوتی و آمدن رافائل بنیتز مهم ترین تغییر در رئال مادرید بود.

بنیتز به همراه لیورپول به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 رسیده است. اما بر خلاف فصول گذشته مادریدی ها پول کمی در بازار نقل و انتقالات خرج کرده اند. آنها کواچیچ،  دانیلو و کاسیا را به خدمت گرفته اندو خدیرا را هم به یوونتوس فروخته اند اما در کل اسکلت تیمی خود را حفظ کردند و امسال از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند. جدال رونالدو و زلاتان در این گروه دیدنی است، اما شاید در گروهی که رئال و پاری سن ژرمن حاضر باشند، دیگر تیم ها در سایه قرار بگیرند.

شاختار اکراین که حالا دیگر از تیم های با تجربه لیگ قهرمانان محسوب می شود، این بار هم می خواهد تاریخ سازی کند حتی در حضور بزرگان!

استفاده از بازیکنان کم نام و نشان و با استعداد و البته نهایت استفاده از شرایط میزبانی در هوای سرد اگر این از عوامل موفقیت این تیم شرق اروپایی محسوب می شود.

در نهایت به مالمو سوئد می رسیم؛ کسانی که فصل پیش را به یاد می آورند به خوبی می دانند که یوونتوس و اتلتیکو مادرید چقدر روبروی این تیم اذیت شدند، با اینکه مالمو از آن گروه سخت صعود نکرد ولی این وایکینگ های کم ادعا نشان دادند به هیچ وجه حریف دست و پا بسته ای برای هم گروهی هایشان نیستند.


بازیکنان کلیدی تیم ها:

کریستیانو رونالدو
رئال مادرید

زلاتان ابراهیمویچ
پاری سن ژرمن
مارکوس رزنبرگ
مالمو
آلکس تیشیرا
شاختاردونتسک

برنامه بازی ها:

برنامه بازی ها گروه A لیگ قهرمانان اروپا

پیش بازی های این گروه انجام خواهد شد.

ممنبع : آپ اسپورت