آپ اسپورت - بازی را در ابتدا اورتون در اختیار داشت. آن ها خیلی زود، بشیچ را به دلیل مصدومیت از دست دادند و مجبور به تعویض اجباری وی با نیسمیت شدند. تعویضی که برای آن ها بسیار مفید بود. در دقیقه 17، روی یک حرکت سریع از بازیکنان اورتون، یان گالووی با یک پاس عالی توپ را به روی دروازه فرستاد تا استیون نیسمیت با یک ضربه سر عالی دروازه بگوویچ را برای بار اول بگشاید. بعد از گل، اورتون حمله های زیادی می کرد اما این آسمیر بگوویچ بود که اجازه ورود توپ به دروازه را نمی داد.

در دقیقه 22، بالاخره نیسمیت موفق شد با یک شوت بسیار عالی گل دوم را نیز برای اورتون به ثمر برساند تا تیم مورینیو در بحران بیشتری برود. در ادامه، چلسی حمله های زیادی انجام داد که خط دفاع مستجکم اورتون، به ویژه جان استونز، اجازه کار زیادی را به مهاجمین چلسی نمی دادند. سرانجام در دقیقه 36، نمانیا ماتیچ، با یک شوت بسیار عالی دروازه اورتون را گشود تا حساب کار 2-1 شود. در ادامه نیمه، چلسی نتوانست از حمله های خود گلی بدست آورد تا نیمه نخست این دیدار با حساب 2-1 به سود شاگردان روبرتو مارتینز به پایان برسد.

در نیمه دوم، اورتون بازی را کاملا کنترل کرد و اجازه ایجاد موقعیت به این تیم نمی داد. در صورت حمله بازیکنان چلسی نیز خط دفاع مستحکم اورتون اجازه هیچ کاری را به آن ها نمی داد. بازی به همین منوال ادامه داشت تا در دقیقه 82، روی یک ضد حمله و فرار از نیسمیت، او با به ثمر رساندن سومین گل خود در این بازی، هت تریک کرده و چلسی نیز یک باخت دیگر را متحمل شود و شرایط این تیم از سخت تر از گذشته شود.

منبع:  آپ اسپورت