http://cdn.akairan.com/akairan/aka/m1001/192813464585102a.jpg

گریزمان بازیکن حال حاضر اتلیکو مادرید در گفتگو با رسانه ها معتقد است که اگر تیمش خوب بازی کند می توانند بارسلونا را شکست دهند

به گزارش بخش بین المللی آپ اسپورت،  امروز بعد از اینکه توسط هواداران در یک مسابقه ماهانه سازماندهی شده به وسیله یک شرکت مادریدی  به عنوان بازیکن پنج ستاره ماه انتخاب شد، گفت:

-

این بازی برای ما، هوادارانی که از طریق تلویزیون تماشا خواهند کرد و آنهایی که در ورزشگاه خواهند بود فوق العاده است. ما با تمام توان خود وارد میدان خواهیم شد. بازی سختی خواهد بود چون بارسا همیشه دوست دارد که توپ را کنترل کند اما ما از جلوی زمین آنها را پرس خواهیم کرد، در خط دفاعی مستحکم خواهیم بود و سعی در گلزنی خواهیم داشت.

ما تاکنون دو پیروزی کسب کرده ایم، و به دنبال سومی خواهیم بود. از پیش فصلی واقعاً خوب لذت بردیم که هنگام ورود به میدان به ما کمک می کند - بهتر ارتباط برقرار می کنیم و همدیگر را پیدا می کنیم که کار را خیلی آسان تر می کند. می خواهم از هواداران تشکر کنم و می خواهم به آنها بگویم که همه توان خود را به کار خواهم گرفت. مثل همیشه به کار کردن ادامه خواهم داد و در خدمت هم تیمی هایم خواهم بود.

-

  منبع : مرکز خبر سایت آپ اسپورت