در ادامه بازى هاى مرحله مقدماتى جام جهانی و جام ملت هاى آسیا، دو تیم هند و ایران در هند به مصاف یکدیگر رفتند که این ایران بود که مطابق انتظار پیروز میدان شد.

گزارش بازى

ایران از ابتدای بازى، مالکیت را در دست داشت اما موقعیت های زیادی بر روی دروازه هندی ها ایجاد نمی کرد و بازی آرام دنبال می شد. این منوال در اکثر نیمه اول جریان داشت تا در دقیقه ٢٩، روی سانتری از آندرانیک تیموریان، این سردار آزمون بود که توانست با یک ضربه سر زیبا، دروازه هند را برای بار اول بگشاید.

در ادامه بازى آرام دنبال شده تا در پایان نیمه اول، حساب کار با نتیجه ١ بر ٠ به سود سفیدپوشان ایرانی به پایان برسد. در نیمه دوم، ایران در همان ابتدا کار را طوفانی آغاز کرد. در دقیقه ٤٦، روی یک سانتر، مهدی طارمی توپ را به بیرون فرستاد تا آندرانیک تیموریان با یک شوت بسیار عالی، دروازه هند را برای بار دوم بگشاید.

در ادامه و در دقیقه ٤٩، روی یک حرکت دیکر، پس از دفع ناقص توپ توسط هندی ها، توپ به ابراهیمی برخورد کرد تا جلوی پای طارمی بیافتد و این مهاجم با ضربه ای عالی برای بار سوم دروازه هند را گشود. در ادامه شرایط تغییرى نکرد و ایران همچنان با وجود داشتن مالکیت، موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد نمی کرد اما موقعیت های اندم ایران در این نیمه بیشتر ثمر داشت تا در پایان ایران با سه گل برابر هند پیروز شود.