http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user229401/news/22091_192.jpg

اشکان دژاگه و سردار آزمون برای نمایش خالکوبی های شان در زمین مسابقه با جزای نقدی جریمه می شوند.

آپ اسپورت -اشکان دژاگه و سردار آزمون دو بازیکنی هستند که به کمیته اخلاق دعوت شده اند تا درباره خالکوبی هایشان توضیح بدهند.

البته اشکان از سال های حضور در بوندسلیگا خالکوبی داشت و این اتفاق جدیدی نیست اما سردار آزمون به تازگی روی دست خود خالکوبی کرده است. در حالی که برای مردم و مربیان کیفیت این بازیکنان اهمیت دارد نه خالکوبی های روی بدنشان، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مثل همیشه سریعا در این زمینه دست به کار شد و دو بازیکن ملی پوش را احضار کرد.

احضاری که البته بعید به نظر می رسد نتیجه ای داشته باشد. اشکان دژاگه تا به حال به فدراسیون فوتبال نرفته و بعید است حالا حالا مسیرش به خیابان سئول بیفتد. سردار آزمون هم که در روسیه و روستوف بازی می کند و بعد از دیدار با هند راهی روسیه می شود. اما مسئولان کمیته اخلاق مصر هستند تا با این دو بازیکن برخورد کنند.

آبانگاه دبیر این کمیته می گوید:"اشکان دژاگه باید لباس آستین بلند می پوشید. آزمون هم که به تازگی خالکوبی کرده است. اصلا برای ما فرقی ندارد چه بازیکنی خالکوبی کرده. هیچ فرقی هم ندارد چه کسی باشد. این بازیکنان قرار است الگو باشند و حتی اگر لازم باشد آنها را محروم خواهیم کرد."

او در پاسخ به این سوال که آیا می خواهید آنها را از بازی های ملی محروم کنید، می گوید:"البته حتما نباید محروم کنیم. می توانیم این بازیکنان را جریمه نقدی هم کنیم. دست ما برای برخورد با بازیکنان باز است و می توانیم جرایم مختلفی برایشان در نظر بگیریم."

به نقل از خبرآنلاین، این گفته های دبیر کمیته اخلاق درحالی است که او به همراه رئیسش در اعتراض به اینکه مهرداد خانبان روی نیمکت تیم ملی فوتبال نشسته ، تهدید به استعفاء کرده اند!