آپ اسپورت - دو تیم در حالی به مصاف هم می رفتند که با توجه به نتایج بازی قبل آلمان به صدر جدول رسیده بود و اسکاتلند پس از باخت مقابل گرجستان به رده چهارم سقوط کرده بود و شانسش برای صعود به مرحله نهایی به حداقل ممکن رسیده بود.

بازی در نیمه اول با برتری آلمان در مالکیت همراه بود ولی در پایان نیمه دو تیم به تساوی 2-2 دست یافتند. دقایق ابتدایی بازی آلمان تیم برتر میدان بود و ابتکار عمل در دست بازیکنان این تیم بود. دقیقه 18 توماس مولر پس از حرکت پا به توپ و در حالی که تعادل نداشت با پای چپ ضربه ای به توپ وارد کرد که شوت او پس از برخورد به مدافع اسکاتلند و تغییر مسیر وارد دروازه شد. دقیقه 28 امره جان گوشه محوطه جریمه مرتکب خطا شد و توپ ارسالی پس از دفع ناقص نویر با برخورد به هوملس وارد دروازه آلمان شد. پس از این گل فشار بازیکنان آلمان روی دروازه اسکاتلند دوباره فزونی گرفت و دقیقه 34 توماس مولر موفق شد گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند؛ ضربه جان با دفع ناقص دروازه بان اسکاتلند بود و مولر با ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند. دقایق پایانی نیمه اول و پس از یک رفت و برگشت روی کرنر ارسالی ضربه جیمز مک آرتور از روی خط محوطه جریمه و در حالی که یکی از بازیکنان این تیم در آفساید حضور داشت وارد دروازه نویر شد.


نیمه دوم هم با برتری آلمان آغاز شد و از همان دقایق ابتدایی تیم لوو فشارش را روی دروازه میزبان بیشتر و بیشتر کرد تا اینکه در دقیقه 54 ایکای گوندوعان روی پاس به بیرون مولر صاحب موقعیت شد و از درون محوطه جریمه به راحتی دروازه را گشود. در ادامه آلمان کماکان تیم برتر میدان بود و یک بار هم ماریو گوتسه موفق به گلزنی شد که همانند نیمه اول در آفساید قرار داشت. در نیمه دوم تیم اسکاتلند در خلق موقعیت های جدی گلزنی روی دروازه آلمان ناموفق بود و نتوانست به صورت جدی دروازه نویر را تهدید کنند. در دقایق پایانی بازی تیم آلمان دو بار روی همکاری زیبای گوندوعان و گوتسه صاحب موقعیت شد.

با این نتیجه تیم ملی آلمان با کسب 19 امتیاز در صدر جدول گروه D قرار گرفت و لهستان پس از کسب برد 8-1 مقابل جبل الطارق 17 امتیازی شد و در مکان دوم جدول باقی ماند. ایرلند هم با شکست دادن گرجستان 15 امتیازی شد و در کورس صعود باقی ماند.

منبع:  آپ اسپورت