در همان ابتدای بازی، بازیکنان ترکیه توانستند به گل برسند. در دقیقه 7، اعوزهان اوژیاکوپ، روی یک پاس عالی از آردا توران با یک ضربه چیپ توپ را به درون دروازه فرستاد تا ترکیه در این بازی پیش بیافتد.در ادامه، بازیکنان هلند شروع به حملات همه جانبه بر روی دروازه ترک ها کردند اما آن ها در جلوی دروازه تیم میزبان، با استرس حاضر شده و همه توپ ها را از دست می دادند. از مهم ترین موقعیت های هلندی ها، ضربه عالی دیپای بعد از یک دو ون پرسی و نارسینگ و پاس مهاجم هلندی بود که به زیبایی توسط باباکان دفع شد.

البته ترکیه نیز روی ضدحمله ها و ضربات آزاد موقعیت هایی به وجود آوردند که یکی از آن ها، ضربه ازاد هاکان چالهان اوغلو بود که با اختلافی اندک به بیرون رفت. چند دقیقه بعد، در دقیقه 26، آردا توران با یک حرکت عالی روی اشتباه خط دفاعی هلند به ویژه دالی بلیند، با یک شوت عالی دروازه سیلسن را برای بار دوم گشود تا کار هلند سخت تر از پیش شود. در ادامه تلاش های هلند باز هم نتیجه نداد تا این دیدار با نتیجه 2-0 به سود ترکیه در نیمه اول به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم، هلند یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد. جورجینیو فاینالدوم، نتوانست پاس ممفیس را به گل برساند تا هلند هنوز از رسیدن به گل باز ماند.در ادامه حتی ترکیه کمی بر بازی مسلط تر شد ضمن کنترل بازی، یک گل دیگر نیز به ثمر رساند. در دقیقه 85، روی پاس ارکین به داخل محوطه جریمه، بوراک ییلماز توانست با یک ضربه عالی گل سوم ترکیه را نیز به ثمر برساند تا اوضاع برای هلند بدتر نیز شود.

 در ادامه هلندی ها راهی به دروازه ترکیه پیدا نکردند تا آن ها با این پیروزی، ضمن 12 امتیازی شدن، با دو امتیاز بیشتر به رده سوم جدول و بالاتر از هلند صعود کنند و امیدهای این تیم برای مرحله پلی آف، بیش از پیش زنده شود. هلندی ها نیز با 10 امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند تا صعود آن ها به مرحله پلی آف نیز در خطر قرار بگیرد.

تصاویر اختصاصی سایت آپ اسپورت