ژرمن ها بازی را تهاجمی آغاز کرده و از همان ابتدا به شدت روی دروازه حریف فشار آوردند. آن ها زود نیز به مزد حملات خود رسیدند. در دقیقه 12، روی یک یک دو از هکتور و بلعربی، توپ در گوشه سمت چپ محوطه جریمه لهستان به هکتور رسید تا او نیز با پاس خود دروازبان را جای گذاشته و شرایط گلزنی را برای مولر فراهم کند. این مهاجم نیز با یک ضربه آرام، دروازه خالی لهستان را گشود.

چند دقیقه بعد، باز هم این آلمان ها بودند که به گل رسیدند. در دقیقه 19، ماریو گوتسه پس از دریافت پاس از یوناس هکتور، با یک حرکت در عرض و یک شوت بسیار زیبا، دروازه لوکاژ فابیانسکی را برای بار دیگر گشود تا حساب کار با نتیجه 2-0 به سود آلمان شود.

در ادامه، لهستان برای رسیدن به گل تلاش خود را بیشتر کرد اما از طرف دیگر، شاگردان لوو نیز موقعیت های دیگری را بدست آوردند. یکی از بهترین موقعیت های آلمان، روی پاس اوزیل به وجود آمد که ضربه بلعربی روی یک صحنه تک به تک توسط لوکاژ فابیانسکی مهار شد و توپ برگشتی نیز با ضربه هکتور همراه بود که بعد از برخورد با پای مدافع حریف، این توپ نیز راهی به دروازه نیافت.

در ادامه لهستان توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. در دقیقه 39، روی یک ضد حمله و پس از سانتر عالی از گروسیچکی، این لواندوفسکی بود که با یک ضربه سر زیبا یکی از گل های خورده تیمش را جبران کرد. پس از گل، لهستان انگیزه گرفت و موقعیت های بیشتری بر روی دروازه حریف ایجاد کرد. روی یک اشتباه از نویر، توپ به لواندوفسکی رسید اما ضربه محکم این مهاجم، با واکنش عالی نویر و فرستاده شدن توپ به کرنر همراه بود. روی کرنر نیز، ضربه سر عال یلواندوفسکی توسط ماریو گوتسه از روی خط دروازه به بیرون کشیده شد تا نیمه اول با همان حساب 2-1 به سود آلمان پایان یابد.

در ابتدای نیمه دوم نیز این آلمان ها بودند که فشار را بیشتر کردند و حتی یک بار توسط ماریو گوتسه، تیرک دروازه لهستان را نیز به لرزه در آوردند. اما رفته رفته، بازی کند شده و از هیجان ابتدایی آن کاسته شد. در این مدت آلمان ها یکی دو موقعیت خوب داشتند که می توان به ضربه سر متس هوملز اشاره کرد که لوکاژ فابیانسکی آن را از روی خط دروازه برگشت داد.

در اواخر بازی و در دقیقه 81، بعد از این که شوت مولر پس از برخورد با مدافع لهستان به صورت ناقص توسط فابیانسکی دفع شد، ماریو گوتسه با یک ضربه آلمان را به گل سوم رساند تا در پایان،  این بازی با حساب 3-1 به سود ژرمن ها به پایان رسید تا این تیم با 16 امتیاز به صدر جدول گروه خود برود و لهستان نیز با 14 امتیاز، بالاتر از اسکاتلند 11 امتیازی بایستد.

این بازی اولین بازی امره جان هافبک لیورپول بود.

منبع:  آپ اسپورت