پرتغال که صدرنشین گروه I مقدماتی یورو 2016 است، در این دیدار دوستانه به مصاف میزبان این رقابت ها رفت تا دو تیم روند آماده سازی خود را طی کنند.

در نیمه نخست این بازی نه چندان پر هیجان، اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و هر دو دروازه بان تنها یک بار به صورت جدی وادار به واکنش شدند که از جمله آنها می توان به ضربه ایستگاهی کریستیانو رونالدو در دقیقه '40 اشاره کرد که لوریس به سختی آن را دفع کرد. ضمن اینکه از هر دو تیم بازیکنانی به دلیل مصدومیت تعویض شدند؛ ابتدا در دقیقه '14 گریزمان به جای نبیل فکـیر به میدان آمد و سپس در دقیقه '27 بعد از برخورد اورا و کاروالیو، مدافع با تجربه به دلیل خونریزی صورت از بازی بیرون رفت و جای خود را به فونته داد.

با آغاز نیمه دوم، فرانسه بازی را هجومی آغاز کرد و روی یک و دوی سیسوکو با گریزمان، مهاجم اتلتیکو در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه پای راست او را پاتریسیو به کرنر فرستاد. در ادامه پرتغالی ها از ایجاد موقعیت گل عاجز بودند و بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت تا اینکه در دقیقه '68 نیز کریستیانو رونالدو جای خود را به کوارشما داد. در دقیقه '71 خطای آشکار دنیلو روی بنزما، یک ضربه آزاد نصیب میهمان کرد که ضربه مهاجم رئال مادرید را پاتریسیو با واکنشی خوب از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد. لحظاتی بعد نیز بنزما جای خود را به مارسیال داد. سرانجام در دقیقه '85 فرانسه به گل رسید؛ والبوئنا تازه وارد، ضربه ایستگاهی به دست آمده در پشت محوطه را با ضربه ای تماشایی به تور دروازه پاتریسیو رساند.

در نهایت آخرین جدال دو تیم نیز به نفع خروس ها به پایان رسید تا فرانسه به چهارمین برد متوالی مقابل سلسائوی اروپا دست پیدا کند.

منبع و عکس ها:  مرکز خبر آپ اسپورت