بازی کاملا در اختیار ایتالیا بود اما آن ها موقعیت های بسیار زیادی را از دست می دادند. برای مثال در همان ابتدای مسابقه، پیرلو صاحب یک ضربه آزاد شد که با اختلافی اندک به بیرون رفت. در ادامه، باز هم ایتالیا بر بازی مسلط بود و با بی دقتی مهاجمانش نمی توانست که به گل برسد.

آن ها موقعیت های فراوانی داشتند که اکثرا توسط پله، یا یکی دیگر از بازیکنان خط حمله این تیم از دست می رفت. در دقیقه 24، ضربه بسیارخوب وراتی، باز هم نتوانست راهی به دروازه پیدا کند و با اختلافی اندک راهی کرنر شد. در ادامه بازی به همین منوال پیش رفت تا نتیجه در پایان نیمه اول، تساوی بدون گل باشد.


در آغاز نیمه دوم، ایتالیا باز هم دست از حمله نکشید و به خملات شدید خود ادامه می داد.آن ها حتی یک بار در دقیقه 59، روی ضربه گابیادینی تیرک دروازه حریف را نیز به لرزه در آوردند.  البته مالت نیز به موقعیت هایی نصفه و نیمه می رسید اما موقعیت های این تیم چندان جدی نبود و شاید جدی ترین موقعیت این تیم در نیمه اول به وجود آمد.که مهاجم این تیم آن را از دست داد.

پس از گل، ایتالیا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و به حملات خود ادامه داد. در دقیقه 82، ادر یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد تا شانس دو برابر شدن برتری از ایتالیا گرفته شود. در ادامه بازیکنان مالت توسط افیونگ، تیرک دروازه بوفون را به لرزه در اوردند. البته این حرکت توسط کمک داور بازی آفساید اعلام شد. در پایان این ایتالیا بود که توانست به پیروزی دست یابد و با 15 امتیاز به صدر جدول گروه هشتم این رقابت ها صعود کند.

تصاویر اختصاصی سایت ورزشی آپ اسپورت