اختصاصیبخش بین المللی آپ اسپورت| ادن هازارد اعتقاد دارد تازه در آغاز مسیر حرفه ای فوتبالش قرار دارد و نباید او را با فوق ستاره هایی مثل مسی و رونالدو قیاس کنند.

به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، هادن هازارد بازیکن توانمند و خوش تکنیکی بلژیکی چلسی اعتقاد دارد مقایسه او با مسی و رونالدو درست نیست.
هازارد که فصل گذشته با به ثمر رساندن 19 گل کمک بزرگی به قهزمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس کرد، اعتقاد ندارد که در آینده به یکی از دو باشگاه بارسا و رئال می پیوندد.
با این حال او اعتقاد دارد نباید با رونالدو و مسی مقایسه شود زیرا تاج فوتبال جهان هفت بار بین آنها رد و بدل شده و آنها از هر بازیکنی بهتر هستند. او در این باره گفت :

-

"من اغلب از خودم می پرسم چگونه بازیکنی می تواند به توانایی های رونالدو و مسی نزدیک شود؟ وقتی هر دوی آنها در هر فصل 50 تا 60 گل به ثمر می رسانند!"
من براحتی بازیکن بزرگ و قابل اعتمادی مثل مسی و رونالدو نخواهم شد زیرا این مسأله ذاتی است و من هنوز در خودم نمی بینم یک فوق ستاره شوم، اگر بتوانم در طول یک فصل 15 تا 20 گل بزنم از عملکرد خود راضی خواهم بود، به بیشتر از این تعداد هم فکر نمی کنم.
هنوز به جایی که میخواهم نرسیده ام و احساس می کنم در آغاز راه حرفه ای هستم.

-


هازارد و چلسی فصل را خوب شزوع نکرده اند، آنها به رغم خرید های خوبی که در تابستان انجام داده اند در رتبه نازل سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

منبع : آپ اسپورت