http://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/large/public/contents/user7179/news/satellite_0.jpeg?itok=iVgGNUfI

آپ اسپورت - به گزارش وب سایت رسمی‌ باشگاه رئال مادرید، پس از اتفاقات دیروز در مورد استخدام داوید ده خیا توسط رئال مادرید، این باشگاه می‌‌خواهد اعلام کند که

۱- منچستر یونایتد تا دیروز در‌ها را برای مذاکره رسمی‌ برای داوید ده خیا باز نکرده بود.

۲- با وجود سختی‌های شروع مذاکرات در روز آخر، رئال مادرید حاضر به مذاکرات اولیه شد.

۳- منچستر یونایتد دیروز صبح حاضر به مذاکره شد مشروط به اینکه کیلور ناواس هم در باشگاه انگلیسی‌ توپ بزند و با مدیر برنامه‌های وی مذاکره داشته باشند. 

۴- پس از به توافق رسیدن و فرستادن مدارک به سیستم انتقالات فیفا، باشگاه رئال مادرید مدارک را در ساعت ۱۳:۳۹ دقیقه محلی به وقت اسپانیا فرستاد. 

۵- باشگاه یونایتد در ساعت ۲۱:۴۳ دقیقه مدارک را باز پس فرستاد که خواهان تغییری جزئی در قرارداد بود. با این وجود، رئال مادرید سریعاً جزئیات را تغییر داد و قصد ثبت خرید بازیکن را هم در سیستم فیفا و هم در لیگ حرفه ای‌ اسپانیا داشت.

۶- رئال مادرید امضای کیلور ناواس را در ساعت ۲۳:۳۲ دقیقه باز پس فرستاد و منتظر ارسال مدارک از سوی یونایتد شد. 

۷- منچستر یونایتد در ساعت ۲۳:۵۳ با مدیر برنامه‌های ناواس به توافق رسید و در آن ساعت مدارک برای امضای بازیکن به باشگاه مادرید رسید. 

۸- منچستر یونایتد اطلاعات سیستم فیفا را برای داوید ده خیا نه مدارک کیلور ناواس را در ساعت ۰۰:۰۰ به وقت اسپانیا فرستاد و باشگاه رئال مادرید کّل پرونده‌ها را در ساعت ۰۰:۰۲ دریافت کرد که در آن زمان پنجره نقل و انتقالات در اسپانیا بسته شد. 

۹- در ساعت ۰۰:۲۶، کامپیوتر ثبت قرارداد در فیفا به رئال مادرید دعوت نامه‌ای فرستاد که اعلام می‌‌کرد روز آخر نقل و انتقالات در انگلستان هنوز باز است. رئال مادرید خیلی‌ سریع این کار را در پیش گرفت و با وجود آنکه می‌‌دانست پنجره نقل و انتقالات در اسپانیا بسته است، مدارک را برای فدراسیون فوتبال اسپانیا فرستاد.

۱۰. در آخر به طور خلاصه باید اعلام شود، رئال مادرید همه آنچه نیاز بود را برای انتقال این دو بازیکن در زمان مقرّر شده انجام داد.