موناکو 0-3 پاریسن ژرمن؛ شروع طوفانی دی ماریا

در آخرین بازی از هفته چهارم لوشامپیونه، دو تیم موناکو و پاریسن ژرمن به مصاف هم رفتند که این تیم پاریسی بود که توانست در این دیدار به پیروزی برسد.             گزارش بازی

آپ اسپورت - بازی مطابق انتظار با برتری تیم میهمان و حملات این دو تیم آغاز شد و ادامه یافت. ضربات بازیکنان پاریسن ژرمن، با بی دقتی و یا واکنش های عالی دروازبان موناکو همراه می شد و راهی به دروازه حریف پیدا نمی کرد. سرانجام نیمه اول این دیدار با یک توپ خراب شده دیگر توسط کاوانی در دقیقه 45، با نتیجه بدون گل پایان یافت تا دو تیم تلاش خود برای پیروزی را در نیمه دوم انجام دهند.

در ابتدای نیمه دوم، بازی تقریبا پایاپای دنبال می شد اما در دقیقه 57، این ادینسون کاوانی اروگوئه ای بود که با ضربه سر، روی سانتر بلیز ماتوئیدی گل اول را برای پی اس جی به ثمر رساند تا این تیم در این بازی پیش بیافتد. در ادامه کار، پاریسی ها دست از حمله نکشیدند و با اضافه شدن آنخل دی ماریا به این تیم، خط حمله این تیم بهتر نیز عمل کرد. سرانجام در دقیقه 73، ادینسون کاوانی روی پاس زلاتان صاحب موقعیت شد تا دومین گل خود را در این بازی به ثمر برساند.

پس از این گل، باز هم برتری از آن پاریسی ها بود و در دقیقه 83، روی پاس استثنایی از آنخل دی ماریا، ازکوئل لاوتزی دروازه موناکوئی ها را برای بار سوم گشود. در زمان باقی مانده نیز، موناکو نتوانست کاری از پیش ببرد تا پاریسن ژرمن بتواند یک پیروزی شیرین خارج از خانه را جشن گرفته و به صدر جدول لیگ فرانسه بازگردد.

ترکیب دو تیم و آمار این بازی