به گزارش آپ اسپورت از ساعت 23:00 امشب به وقت تهران دو تیم فوتبال بارسلونا و مالاگا در ادامه بازی های هفته دوم رقابت های لالیگا در استادیوم مملو از تماشاگر نیوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی مطابق انتظار با حملات بارسا آغاز شد. در همان ابتدا آبی اناری ها بر روی یک ضربه کرنر توسط سوارز به گل رسیدند که داور به علت خطای وی این گل را نپذیرفت. پس از این اتفاق ولینگتون مدافع پرسابقه مالاگا به علت مصدومیت از زمین مسابقه بیرون رفت تا شرایط برای آبی اناری ها بهتر شود. در ادامه و علی رغم مالکیت 70 درصدی بارسا دو تصمیم مشکوک داور در نگرفتن خطای پنالتی بر روی هند مدافع مالاگا و همچنین زمین خوردن سوارز اعتراض هواداران حاضر در نیوکمپ را برانگیخت و با درخشش کامنی و البته کمک تیر افقی دروازه بر روی ضربه سر سوارز این تیم میهمان توانست برای 225 دقیقه متوالی دروازه خود را برابر شاگردان انریکه حفظ کند.

نیمه دوم نیز روند مشابهی با 45 دقیقه نخست داشت و بازیکنان مالاگا با دفاع منسجم خود راه را برای حرکت تیم میزبان بسته و در مواردی که نا موفق بودند این کارلوس کامنی بود که با واکنش های خیره کننده خود برابر ضربات پیاپی مسی، نیمار و سوارز نزدیک به 11 مهار را به نام خود ثبت کرد،

اما درست در دقایق پایانی و آن جایی که هواداران آبی اناری به یاد کابوس بازی های فصل گذشته افتاده بودند بر روی یک بازی مستقیم و واکنش ناقط کامنی این توماس فرمالن بود که پس از نمایش درخشان خود در هفته های اخیر به جای جرارد پیکه اولین گل خود و ششمین گل یک بلژیکی در تاریخ بارسا را با ضربه مسلط و موالی خود به ثبت رساند تا علی رغم شانس عالی گلزنی مالاگا در ثانیه پایانی بازی آبی اناری ها سرانجام مقابل گربه سیاه خود به پیروزی رسیده و برای نخستین بار در تاریخ خود لالیگا را با دو پیروزی 1-0 آغاز کنند.

شرح گل های بازی

دقیقه 73 (1-0، فرمالن): سانتر سوارز و واکنش ناقص کامنی را فرمالن جلو کشیده با ضربه سر ضرب و محکم خود به گل برتری بارسا تبدیل کرد. 

منبع : آپ اسپورت