نیمه اول: بازی در حالی شروع می شد که در بازی رفت لاتزیو با تک گل کیتا حریف آلمانی خود را شکست داده بود. بازی طبق انتظار با برتری لورکوزن آغاز شد و این تیم چند بار روی شوت های بلعربی و چالهان اوعلو روی دروازه لاتزیو خطرناک ظاهر شد. در این بین تیم لاتزیو هم روی ضربات باستا و کیتا روی دروازه لنو خطرناک ظاهر شد. دقیقه 25 جدی ترین خطر لورکوزن روی سانتر هاکان از سمت چپ بدست آمد؛ سانتر هافبک ترک پس از ضربه سر کیسلینگ به تیرک افقی دروازه برخورد کرد. بعد از این بازی کمی متعادل تر دنبال شد تا اینکه دقیقه 40 هاکان چالهان اوعلو موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

نیمه دوم: این نیمه را لورکوزن بهتر آغاز کرد و خیلی زود آدمیر مهمدی گل دوم لورکوزن را به ثمر رساند. دقایقی بعد چالهان  اوعلو می توانست گل دوم خود را به ثمر برساند اما بریشا مانع از گلزنی او شد. دقایقی بعد ضربه محکم بندر را بریشا به کرنر فرستاد. در ادامه لاتزیو سعی می کرد برای گل های خورده روی دروازه لورکوزن فشار وارد کند اما بازیکنان این تیم در خلق موقعیت های جدی ناموفق بودند. در این بین لورکوزن چند بار روی ضد حملات تا آستانه زدن گل سوم پیش رفت. دقیقه 68 مائوریسیو با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و کار برای شاگردان پیولی سخت تر شد. در ادامه لورکوزن با توجه به برتری نفری توانست بازی برتری به نمایش بگذارد و ضمن ایجاد چند فرصت گلزنی در دقایق پایانی گل سوم را به ثمربرساند و در مجموع با کسب برتری 3-1 راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شود.

شرح گل ها

هاکان چالهان اوعلو؛ دقیقه 40: در رفت و برگشت درون محوطه جریمه توپ به هاکان رسید و او به راحتی گل اول بازی را به ثمر رساند.

آدمیر مهمدی؛ دقیقه 48: پاس عمقی بلعربی پس از اشتباه مائوریسیو به مهمدی رسید و ضربه محکم او از درون محوطه به طاق دروازه لاتزیو چسبید.

کریم بلعربی؛ دقیقه 89: روی ضد حمله برانت با بریشا تک به تک شد و او با پاسی عرضی کریم بلعربی را با دروازه خالی رو به رو کرد و گل سوم لورکوزن به آسانی به ثمر رسید.

منبع : آپ اسپورت