گزارش بازی

به گزارش آپ اسپورت  از ساعت 19:00 امروز به وقت تهران دو تیم نفت تهران و الاهلی امارات از چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در حضور نزدیک به 20 هزار هوادار حاضر در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند.

مسابقه مطابق انتظار با میل تهاجمی بیشتر شاگردان منصوریان آغاز شد  و این تیم در غیاب ایمان مبعلی با محوریت پیام صادقیان جوان و فرارهای وحید امیری به دنبال رسیدن به گل برتری در این بازی خانگی بود، اما چند بی دقتی و البته بازی تاخیری تیم میهمان که از همان ابتدا و علی رغم حضور ستارگانی نظیر اورتون ریبرو مهاجم گران قیمت تیم ملی برزیل، لیما، احمد خلیل و اسماعیل الحمدی تمایلی به ارائه بازی تهاجمی نداشت، به همراه تصمیم مشکوک داور مسابقه در واپسین ثانیه های این نیمه که اعتقادی به خطای پنالتی بر روی آرش رضاوند نداشت باعث شد تا 45 دقیقه اول بدون گل مساوی به پایان برسد.

نیمه دوم نیز روند بازی تفاوتی نکرد. بازیکنان دو تیم بارها با یکدیگر درگیر شده و مسابقه به دلایل مختلف متوقف شد تا آن جا که نزدیک به 5 دقیقه از بازی بر سر یک ضربه ایستگاهی برای الاهلی تلف شد و از همان ضربه احمد خلیل سرشناس که با برخورد به دیوار دفاعی نفتی ها به کرنر رفت این تیم توانست با فرصت طلبی لیما ستاره برزیلی خود تک گل ارزشمند خارج از خانه را برای تیم اماراتی به ثمر برساند.

پس از این گل اما منصوریان سریع تغییرات خود را آغاز کرد و بوعذار را به  جای الوفس نانگ تنها بازیکن خارجی خود به زمین مسابقه فرستاد. بازیکنی که در همان ابتدا و با ارسال یک ضربه آزاد موقعیت عالی را برای عزتی خلق کرد که ضربه سر وی در دهانه دروازه به بیرون رفت. در ادامه منصوریان ارسلان مطهری پدیده لیگ گذشته را نیز به جای صادقیان وارد زمین کرد، اما با وجود این تعویض ها باز هم نفتی ها نتوانستند شانس های جدی گلزنی بر روی دروازه حریف ایجاد کنند. در نهایت با وقت کشی های پیاپی و سنتی تیم اماراتی زمان بازی پس از 8 دقیقه وقت تلف شده به اتمام رسید تا آخرین نماینده کشورمان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای صعود به جمع چهار تیم پایانی کار دشواری را در مسابقه برگشت پیش رو داشته باشند.

منبع : آپ اسپورت