به گزارش آپ اسپورت ، از ساعت 23:15 دو تیم با قضاوت آقای ریتزولی از ایتالیا به مصاف هم رفتند ، قدم به زمین مسابقه گذاشته بودند اما خیلی زود نگردو در دقیقه '4 میزبان و هوادارانش را غافلگیر کرد؛ مهاجم اسپانیایی پشت محوطه موناکو صاحب توپ شد و پس از ورود به داخل محوطه، با یک ضربه چیپ زیبا و استادانه توپ را از بالای سر سوباشیچ درون دروازه قرار داد.

در ادامه نیز والنسیا بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته بود، اما هنگامی که موناکو از شوک گل زود هنگام خود خارج شد، در دقیقه '18، کار را به تساوی کشاند؛ ارسال مارتیال از سمت چپ به روی دروازه با خروج و دفع اشتباه رایان همراه شد تا توپ در شلوغی محوطه والنسیا مقابل پای راگی بیفتد و این مدافع پیش تاخته ایتالیایی دروازه را باز کند. در ادامه نیمه اول هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه یکدیگر داشتند که راهی به چارچوب نداشت و در نهایت 1-1 مساوی به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم، والنسیا چشم به ضدحملات دوخته بود و موناکو با عجله حملات خود را ترتیب می داد که همین باعث کم اثر بودن آنها شد. در دقیقه '59 پاکو آلکاسر جای نگردو را گرفت.  در دقیقه '64 هم پیاتی جایگزین رودریگو شد. فشار موناکو سرانجام در دقیقه '75 نتیجه داد و بازی به اوج هیجان خود رسید و الدرسون در شلوغی محوطه شش قدم والنسیا توپ را به تور دروازه رساند. در ادامه موناکو حملات خود را ادامه داد اما ضدحملات خطرناک والنسیا نیز در جریان بود و حتی در دقیقه '88 فقولی در صحنه ای مشکوک پشت محوطه نقش بر زمین شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت و این فرصت از دست رفت. در نهایت بعد از 6 دقیقه وقت تلف شده، شاگردان نونو اسپریتو موفق به دفاع از نتیجه به دست آمده شدند و با کسب سهمیه پنجم اسپانیا از ورزشگاه خارج شدند.

منبع : آپ اسپورت