به گزارش آپ اسپورت  از ساعت 23:30 دقیقه امشب به وقت تهران در حساس ترین دیدار این هفته رقابت های لیگ جزیره دو تیم لیورپول و آرسنال در استادیوم پر از تماشاگر امارات به مصاف هم رفتند.

http://www.varzesh11.com/images/gallery/lucas-and-mesut-%C3%B6zil--45306.jpg

مسابقه را با توجه به غیبت کوسینلی و مرته ساکر زوج خط دفاعی آرسانل به علت مصدومیت از ناحیه کمر و بیماری، شاگردان راجرز طوفانی آغاز کرده و در همان ابتدا با حرکات عالی کوتینیو و ضربه دیدنی وی حتی توپ را به تیر دروازه چک نیز زدند.پس از این شروع آرسنالی ها به خود آمده و حتی توانستند با پاس در عمق استثنائی کازورلا و ضربه رمزی به گل برسند که در صحنه ای مشکوک کمک داور آن را آفساید اعلام کرد.

در ادامه اما باز هم بازی در اختیار مشکی پوشان این دیدار افتاد و در دو موقعیت تقریبا صد در صد گلزنی ابتدا پتر چک در آستانه دروازه با واکنشی خیره کننده ضربه بنتکه را به کرنر فرستاده و پس از آن با تاثیر خود باعث شد ضربه فنی و دقیق کوتینیو بار دیگر با برخورد به تیرک دروازه به کرنر رفته تا نیمه نخست بدون گل به پایان برسد.

http://www.varzesh11.com/images/gallery/alexis-s%C3%A1nchez--45299.jpg

نیمه دوم اما ورق کاملا برگشت. این بار آرسنالی ها بودند که با ارائه یک بازی تهاجمی مالکیت توپ و میدان را کاملا در دست گرفته و پس از چند صحنه ابتدا با شوت محکم سانچز به تیرک عمودی و سپس ضربه ژیرو در آستانه دروازه که با سوپر واکنش مینیوله همراه بود تا آستانه رسیدن به گل برتری پیش رفتند، اما رقابت دروازه بان های دو تیم برای تکمیل نمایش درخشان خود باعث شد تا این دیدار جذاب و دیدنی در نهایت و علی رغم حملات پرشمار لیورپولی ها در نیمه اول و توپچی ها در نیمه دوم بدون گل به پایان برسد.

http://www.varzesh11.com/images/gallery/olivier-giroud-45297.jpg