http://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/large/public/contents/user199008/news/maxresdefault.jpg?itok=xpMxfmmD

آپ اسپورت - به گزارش ManchesterEveningNews، دو برند مشهور در فوتبال - منچستریونایتد و آدیداس - اعلام کرده اند که همکاری جدیدشان در تولید پیراهن های شیاطین سرخ، رکوردی تاریخی را در زمینه فروش پیراهن به ثبت رسانده است.پس از قطع همکاری نایکی با یونایتد در سال 2014، آدیداس و منچستریونایتد گران ترین قرارداد منعقد شده در تاریخ ورزش را برای خرید حق تولید و فروش پیراهن های یک باشگاه ورزشی، امضا کردند.

اکنون، دو طرف قرارداد به صورت مشترک اعلام کردند که فروش پیراهن های منچستریونایتد در 5 روز نخست پس از رونمایی رسمی از آن برابر با مقدار فروش مورد انتظار در یک ماه اول پس از رونمایی از پیراهن اصلی باشگاه بوده است. همچنین آدیداس و منچستریونایتد از موفقیت تبلیغاتی رونمایی از پیراهن های جدید باشگاه در شبکه های اجتماعی ستایش کردند. همزمان با رونمایی از پیراهن اصلی منچستریونایتد برای فصل جدید، مدیر آدیداس در امور بین الملل - مارکوس باومن - درباره همکاری با منچستریونایتد گفت:

آدیداس به شدت از شروع همکاری و بستن قرارداد  با منچستریونایتد مفتخر است، قراردادی که در طول 10 سال آینده، دو برند پیشتاز فوتبال را به یکدیگر پیوند خواهد داد. همکاری ما تا به همین حالا نیز رکوردهای زیادی را شکسته است. کمپین مجازی ای که برای رونمایی از پیراهن جدید به راه افتاد توسط چندین میلیون طرفدار در سراسر جهان رصد شد و فروش پیراهن خانگی فصل جدید موجب شکسته شدن رکورهای جهانی شد. ما به آینده چشم دوخته ایم تا این موفقیت ها را بیافزاییم و به رشد همکاری مان در 10 سال آینده ادامه دهیم.

یکی از میدیران ارشد منچستریونایتد - ریچارد آرنولد - نیز در این باره گفت:

در همکاری با آدیداس ما انتظارات بالایی داشتیم: خلاقیت سطح بالا در تولید پیراهن، بازاریابی فوق العاده، فروش رکوردشکن پیراهن در سطح جهانی و درکی عمیق از تاریخ و هواداران ما. آدیداس موفق به شکستن آن انتظارات شده است، آن انتظارات را در هم شکسته است. هوادارانمان از پیراهن جدید راضی بوده اند، چه از لحاظ طراحی تاریخی آن و چه از لحاظ کیفیت تولید. ما پیشرفت های تاریخی و هیجان انگیز دیگری را در سر داریم و همچون هوادارانمان، من برای یک دهه آینده باشگاه هیجان زده هستم، چه در داخل زمین و چه در خارج از آن.

کیت پیراهن سوم یونایتد تا چند روز دیگر (اواخر آگوست) رونمایی خواهد شد.