رئال مادرید فصل جدید را تحت هدایت رافا بنیتز در ورزشگاه ال مولینیون با قضاوت آقای خاویر استرادا فرناندز آغاز کرد؛ از همان ابتدای کار تیم میهمان با پاس کاری و جابجایی های سریع بازی را در اختیار گرفته بود و در دقیقه '12 روی پاس در عمق خوب مودریچ، بیل پشت دفاع خیخون فراری آغاز کرد اما پس از دریبل دروازه بان، ضربه اش را از زاویه ای تنگ به کنار دروازه زد و موقعیت خوبی از دست رفت. بعد از آن رفته رفته بازی آرام تر و کسل کننده دنبال می شد و دو تیم از خلق موقعیت روی دروازه یکدیگر عاجز بودند تا اینکه در دقیقه '32 شوت محکم رونالدو از پشت محوطه، کوئیار را وادار به واکنش کرد.

در دقیقه '36 خیخون جدی ترین موقعیت مسابقه را رقم زد؛ ارسال توپ از سمت راست به روی دروازه مادریدی ها با ضربه سر سانابریا به تیر افقی برخورد کرده و روی خط دروازه ناواس فرود آمد. در ادامه بار دیگر همه چیز به حال سکون و تعادل برگشت و نیمه نخست یکی از کم گل ترین هفته های تاریخ لالیگا نیز بدون گل مساوی تمام شد.

با آغاز نیمه دوم، روند بازی تغییری نکرده بود و گرت بیل در پست مورد علاقه خود نیز چنگی به دل نمی زد تا اینکه در دقیقه '55 خسه جای خود را به هامس رودریگز داد و تعویض های بنیتز آغاز شد. با گذشت زمان فشار روی مادریدی ها بیشتر می شد، و خیخون به کسب یک تساوی هم راضی به نظر می رسید. در دقیقه '70 ایسکو جای خود را به کواچیچ، خرید جدید تیم داد. در دقیقه '83 شوت زیبا و محکم رونالدو از گوشه محوطه جریمه با واکنش خوب دروازه بان راهی کرنر شد. در نهایت بازی ضعیف مادریدی ها در گام نخست تنها به کسب یک امتیاز منجر شد تا از همین هفته نخست 2 امتیاز از رقیبان خود عقب بیفتند.

داور دراین بازی دووپنالتی برای رئال نگرفت.

منبع : آپ اسپورت