به گزارش آپ اسپورت  از ساعت 21:00 امشب به وقت تهران شاگردان لوئیز انریکه مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لالیگا در نخستین دیدار خود در این فصل در استادیوم سن مامس به مصاف تیم آماده اتلتیک بیلبائو رفتند.

http://media2.fcbarcelona.com/media/asset_publics/resources/000/181/171/size_1280x720/suarez_2_portada.v1440351986.jpg

 

مسابقه بر خلاف بازی 9 روز پیش دو  تیم در این ورزشگاه بسیار آرام و حتی کسل کننده آغاز شد. آبی اناری ها با حضور بازیکنان ثابت خط میانی خود برای رهایی از فشار اولیه بیلبائو به حفظ توپ پرداخته و سعی در خسته کردن حریف کردند. اتفاقی که تا حدودی در آنجام آن موفق بوده، اما باعث مشاهده یک بازی سرد و کسل کننده برای هواداران شدند تا در تنها اتافق مهم بازی در 30 دقیقه ابتدایی تنها بتوان به مصدومیت دنی آلوز مدافع راست بارسا که چهارمین دفاع کناری مصدوم بارسا به شمار می آید و جانشینی اش با سرجی روبرتو جوان اشاره کرد.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی اما بارسا کمی رو به جلو تر حرکت کرد و پس از یک صحنه مشکوک به پنالتی که داور از آن گذشت، این بار در یک صحنه که زیاد هم پنالتی نبود صاحب موقعیت عالی گلزنی شد کهه گورکا ایرایزووز آماده با واکنش عالی خود توانست پنالتی لئو مسی به گوشه دروازه راه مهار کرده تا  45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user9244/news/hyr.jpg

منبع : آپ اسپورت