شاگردان مورینیو که در دو بازی آخر خود تنها یک امتیاز کسب کرده بودند برای بازگشت به مسیر پیروزی به ورزشگاه قدم گذاشتند ولی این تیم میزبان بود که از همان ابتدا بازی را در دست داشت و سعی می کرد با حرکت از جناحین دروازه چلسی را تهدید کند. شاگردان پولیس در یک صحنه به گلزنی نزدیک شدند ولی ضربه پنالتی جیمز موریسون را تیبو کورتوا مهار کرد تا آبی پوشان عقب نیافتند. در حالی که میزبان فشار خود را روی دروازه چلسی نگه داشته بود، بر خلاف جریان بازی، این خرید جدید چلسی بود که آن ها را پیش انداخت. در دقیقه 20 پاس خوب هازارد پدرو را در درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و ضربه این بازیکن اسپانیایی بعد از برخورد به مدافع حریف وارد دروازه شد تا میهمان از میزبان پیش بیافتد. 

بعد از به ثمر رسیدن این گل، ورق به سود مشکی پوشان لندنی برگشت و این بار شاگردان مورینیو بودند که برای رسیدن به گل دوم حمله می کردند. حملات آن ها خیلی زود جواب داد و در دقیقه 30 اینبار پاس کوتاه پدرو در دهانه دروازه به دیگو کوستا رسید تا این بازیکن اسپانیایی اختلاف را به دو گل برساند. میزبان البته به این گل چلسی واکنش نشان داد و پنج دقیقه بعد در دقیقه 35، ارسال مک کلین در محوطه جریمه به روندن رسید و او نیز موریسون را در موقعیتی خود صاحب توپ کرد تا این بازیکن اختلاف را به حداقل برساند. در حالی که پولیس امیدوار بود با حفظ این نتیجه در نیمه اول، بازیکنانش را برای نیمه دوم با برنامه های هجومی بهتری به میدان بفرستد، سزار آزپلیکوئتا در دقیقه 43 روی پاس دیگو کوستا گلزنی کرد تا چلسی با نتیجه ای مطمئن به رختکن رود.

نیمه دوم : وست برومی ها که خود را در آستانه شکست در یک بازی خانگی می دیدند، با شروع نیمه دوم برای گلزنی جلو کشیدند این فشار برای آن ها بی ثمر نبود؛ در دقیقه 55 جان تری با خطا روی روندن که در شرایط تک به تک قرار داشت اخراج شد تا شاگردان مورینیو 35 دقیقه با ده نفر برای پیروزی تلاش کنند. با این اخراج تیم میزبان دامنه حملات خود را گسترش داد و چهار دقیقه بعد از اخراج، در دقیقه 59 ضربه سر عالی موریسون روی ارسال مکمنمن وارد دروازه کورتوا شد تا اختلاف به حداقل برسد. 


با کم شدن اختلاف، در حالی که انتظار می رفت وست برومویچ برای زدن گل تلاش بیشتری کند، ژوزه مورینیو با تغییر تاکتیک تیم را در حالت دفاعی قرار داد و این چلسی بود که روی ضد حملات چند موقعیت گلزنی جدی خلق کرد ولی بازیکنان چلسی نتوانستند از آن ها استفاده کنند. در ادامه مسابقه نیز این شاگردان آقای خاص بودند که توانستند بازی را کنترل کنند و با حفظ نتیجه، اولین پیروزی خود در این فصل را جشن بگیرند.


http://e1.365dm.com/15/08/768x432/pedro-chelsea-ped_3341237.jpg?20150823135235

منبع : آپ اسپورت