ز ساعت 23:00 روخی بلانکو با قضاوت آقای ادواردو پریتو ایگلسیاس میزبان لاس پالماس تازه صعود کرده به لالیگا بود؛ در دقیقه '16 گریزمان اولین فرصت جدی مسابقه را با استفاده از یک ضربه ایستگاهی به گل تبدیل کرد تا اتلتیکو پیش بیفتد. در نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد تا بازی با همان نتیجه پایان یابد.

با آغاز نیمه دوم، فشار میهمان بیشتر شد و آنها در دقیقه '58 توسط داوید سیمون با ضربه خود تیر دروازه اوبلاک را به لرزه در آورد؛ لحظه ای بعد جکسون جای خود را به تورس داد؛ اما همچنان از فشار حملات میهمان کاسته نشد و آنها این بار روی یک ضربه کرنر در دقیقه '72 خطر ساز شدند و ضربه آیتامی به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت تا دروازه اوبلاک بسته بماند.

در ادامه شاگردان سیمئونه با در اختیار گرفتن بازی، کمی آن را کنترل کردند و با نفوذ های خوب فیلیپه لوئیز خطرساز ظاهر شدند و در آخرین دقیقه مسابقه نیز ضربه ایستگاهی کوکه به تیر عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت تا بازی با همان نتیجه 1-0 به پایان برسد و سیمئونه فصل را با سه امتیاز خانگی آغاز کند
شرح گل :
  دقیقه '16 (آنتوان گریزمان)(1-0): ضربه ایستگاهی به دست آمده در پشت محوطه جریمه را مهاجم فرانسوی روخی بلانکو با ضربه ای زیبا درون دروازه لیزوآین قرار داد.

منبع : آپ اسپورت