به گزارش آپ اسپورت دیدار هلاس ورونا و آ اس رم، استارت سری آ در فصل 16-2015 را زد. میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقیقه اول بازی توسط سالا به گل برسد که توپ این بازیکن از بالای دروازه عبور کرد. بازی در ادامه با احتیاط طرفین دنبال شد اما دو تیم با خلق موقعیت های مهم گل می توانستند به گل برسند.

در دقیقه بیست، کرنر ارسالی رمی ها به محمد صلاح رسید اما شوت این بازیکن را رافائل گرفت. چند دقیقه قبل از این اتفاق، تونی و ژکو می توانستند تیمشان را پیش بیاندازند. در دقیقه 26، شوت ده روسی به بیرون رفت. با وجود اینکه جالوروسی کنترل بیشتری بر میدان داشت، ورونا تیم خطرناک تری نشان می داد. شزنی یک بار شوت سوپرایان را در آستانه ورود به دروازه اش به بیرون آورد و چند دقیقه بعد دنیله ده روسی ضربه سر یانکوویچ را از روی خط دروازه به سمت دیگر هدایت کرد. 

نیمه دوم متعادل آغاز شد. سرانجام در دقیقه 56، ورونا دوباره بازی را در جریان انداخت. دخالت هالفردسون و گرفتن توپ از مانولاس، وی را در موقعیت خوبی قرار داد اما شزنی به زیبایی توپ را بیرون آورد. دروازه بان سابق لهستان، در ریباند شوت شوارز را گرفت تا دبل سیوی تماشایی داشته باشد. در دقیقه 61،  پاس هوایی زیبای هالفردسون، توپ را در چند قدمی دروازه به یانکوویچ رساند تا وی دروازه شزنی را باز کند. آ اس رم خیلی سریع جبران کرد. در دقیقه 66، حرکت انفرادی فلورنتزی با شوت سرکش وی از فاصله ای دور همراه شد. این توپ به گوشه دروازه رافائل رفت تا بازی به تساوی کشیده شود.

رم چند دقیقه بعد با برگشت و شوت زیبای پیانیچ می توانست به گل برسد که رافائل توپ را دفع کرد. ستاره بوسنیایی جالوروسی منصرف نشد و این بار از ناحیه ای دورتر شانسش را امتحان کرد. توپ پیانیچ با تماس با تیرک دروازه ورونا، به بیرون رفت. در دقیقه 85، کرنر ارسالی پیانیچ را ژکو با اختلاف کم به بیرون زد. در دقیق 89، پیانیچ، مرد همه کاره رم در موقعیتی تک به تک، با سوپر واکنش رافائل مواجه شد. در دقیقه 94، سانتر فلورنتزی را ناینگولان با ضربه سر به سمت دروازه ورونا فرستاد اما این بار هم دروازه بان این تیم واکنش فوق العاده ای از خود نشان داد تا بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان برسد.

منبع:  آپ اسپورت