به گزارش آپ اسپورت از ساعت 18:00 امروز به وقت تهران شاگردان پپ گواردیولا در تیم فوتبال بایرن مونیخ از چارچوب هفته دوم رقابت های بوندس لیگا به مصاف تیم فوتبال هوفنهایم رفتند.

مسابقه با یک غافل گیری تمام عیار برای بایرنی ها آغاز شد و در همان ثانیه 9 بازی با اشتباه عجیب آلابا و ناهماهنگی او با بواتنگ و نویر کوین فولاند جوان سریع ترین گل تاریخ رقابت های بوندس لیگا را وارد دروازه باواریایی ها کرد.

پس از این گل اما مطابق انتظار بایرنی ها بازی را در اختیار گرفته و با فرارهای ویرانگر روبن و کوستا از دو جناح بارها تا آستانه به تساوی کشیدن مسابقه پیش رفتند و پس از برخورد ضربه سر زیبای مولر به تیر دروازه سرانجام در دقایق پایانی این نیمه و علی رغم این که مهدی بن عطیه را نیز به علت مصدومیت از دست داده و رافینیا را به میدان فرستاده بودند، توانستند با جاگیری عالی مهاجم آلمانی خود کار را به تساوی بکشانند.

نیمه دوم اما را برخلاف 45 دقیقه نخست بایرنی ها از همان ابتدا طوفانی آغاز کرده و مدام با حرکات ستاره های خود بر روی دروازه هوفنهایم خطر ساز شدند که در جدی ترین آن ها ضربه فنی ویدال به تیر افقی دروازه برخورد کرد و اولیور بومان دروازه بان تیم آبی پوش میدان با واکنش هایی استثنائی ضربات مولر، لواندوفسکی تازه وارد و کوستا را مهار کرد تا سرانجام کارشان برای پیروزی گره بخورد. اتفاقی که باز هم در یک رکورد جالب در دقیقه 73 به وقوع پیوست و جرمی بواتنگ در تنهانزدیک به 90 ثانیه ابتدا به علت خطا پشت محوطه جریمه و سپس برخورد ضربه ایستگاهی با دست او از زمین مسابقه اخراج و یک پنالتی را به تیم میزبان هدیه کرد، اما پولانسکی  در باز کردن دروازه نویر ناموفق بود و پنالتی اش با برحورد به تیرک عمودی دروازه به زمین مسابقه بازگشت. 

در ادامه  و با وجود 10 نفره شدن باز هم باواریایی ها به حملات خود ادامه داده و بار دیگر شانس های فراوانی را از جمله یک موقعیت تک به تک توسط لواندوفسکی و همچنین ضربه سر مولر که برای بار سوم در این دیدار به تیرک دروازه برخورد کرد، خلق کرده و سرانجام در دقیقه 90 توانستند همچون گل اول با فرار کوستا و این بار ضربه دقیق لواندوفسکی گل برتری خود را در این مسابقه بی اندازه دشوار به ثمر برسانند.