تنها یک روز تا شروع جالب ترین لیگ جهان یعنی لیگ لالیگای اسپانیا مانده لیگ برتر اسپانیا در  30 مرداد شروع خواهد شد. در اولین بازی ها سویا و مالاگا مقابل هم قرار خواهد گرقت. 

و حالا می رسیم به معرفی تیم های مهم 

بارسلونا 

بارسلونا قهرمان دوره گذشته و شاید تیم دوره گذشته ، بارسلونا که در نیم فصل اول نمی تواند از بازیکنان جدید خود استفاده کند با گرفتن بازیکنانی چون آردا توران و الکس ویدال عملکرد خوبی در نقل و انتقالات نداشت اما ستاره ى این تیم یعنی لیونل مسی می تواند شانس قهرمانی این تیم را بالا ببرد. 

رئال مادرید

کهکشانی های مادرید این فصل فقط برای قهرمانی می آیند آن ها بازیکنان جوانی چون کاسیا ، شریچف  ، کاسیمرو ، دانیلو ، پاچکو ، واسکز و  کواچیچ و شاید هم ده خیا به خدمت گرفتند عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشتند. البته آن ها کاسیاس را از دست دادند و احتمالا ناواس دروازه بان ثابت این تیم خواهد بود. 

سویا 

سویا تیمی که می خواهد با حضور در لیگ قهرمانان اروپا فصل خوبی را بگذراند ، سویا با بازی عالی ولی باخت مقابل بارسا نشان دادند که تیم خوبی دارند اما آن ها الکس ویدال و باکا را از دست دادند و لی بازیکن ایتالیایی چون ایموبیله را به خدمت گرفتند. 

اتلیتکو مادرید 

یکی از تیم های پایتخت اسپانیا اتلیتکو مادرید است قهرمان فصل 2013/14 لالیگا روز خوبی را سپری نمی کند ، مادریدی ها با داشتن گریزمان و تورس و حتا کوکه نیم نگاهی به قهرمانی دارند اما آن ها حال و روزخوبی در نقل و انتقالات نداشتند آن ها باگرفتن فقط کاراسکو و از دست دادن توران و میرندا و مانژوکیچ زیاد تیم خوبی برای این فصل تهیه نکردند .

والنسیا 

والنسیا تیمی که با برد موناکو در انتخابی لیگ قهرمان تیم بسیار عالی از خود نشان داد و زیاد در نقل و انتقالات بازیکنی عوض نکرد اما برای گرفتن جایگاه عالی در این فصل رقابت می کند. 

اتلتیک بیلبائو 

آخرین تیمی که می خواهم برایتان تعریف کنم تیم اتلتیک بیلبائو می باشد ، قهرمان سوپر کاپ اسپانیا در این فصل می توان پدیده این مسابقات نامید آن ها با داشتن آدریوز و سن خوزه نگاه بهتری نسبط به سال های قبل به لیگ دارند بیلبائو با قهرمانی در سوپر جام اسپانیا روحیه چشم گیری برای این فصل لالیگا دارد.

بله معرفی تیم ها تمام شد امیدواریم از این گزارش لذت برده باشید. 

نویسنده و کارگردان:  عرفان ن 

تهیه توسط آپ اسپورت