به گزارش آپ اسپورت - بازی با برتری نسبی والنسیا شروع شد. خفاش ها خیلی زود طوفان به پا کردند و موفق شدند در دقیقه 4 به گل برسند. رودریگو مورنو روی ارسال دِپاول و ضربه سر کم نقص فغولی، گل اول بازی را به ثمر رساند.

در ادامه موناکو واکنش نشان داد و موقعیت هایی ایجاد کرد که خیلی خطرناک نبود. بازی برابر دنبال می شد تا اینکه در اواسط نیمه اول، جدی ترین موقعیت موناکو پس از برخورد توپ به دست متیو رایان به تیر دروازه خورد و برگشت داده شد. علی رغم تلاش هر دوتیم، نیمه اول گل های بیشتری در بر نداشت.

با شروع نیمه دوم این موناکو بود که شرایط را بهتر آغاز کرد. آن ها خیلی زود و در دقیقه 49 روی حرکت عالی مارتیال از سمت چپ و ارسال خوب او به درون محوطه جریمه و البته اشتباه وزو، توسط پاسالیچ به گل تساوی رسیدند.

پس از این گل، موناکو کمی بهتر از نیمه اول شد و از همین سمت چپ، فشار زیادی به والنسیا آورد. فشاری که نتیجه ای در بر نداشت. در دقیقه 59 ارسال بلند باراگان با عبور از سر مدافعان به پیاتی رسید و پاس او به داخل محوطه جریمه، با ضربه پارخو و برخورد به پای مدافع موناکو، والاس، وارد دروازه شد.

پس از این گل بازی کمی پر برخورد دنبال می شد. موناکو صاحب چند موقعیت شد و بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما بار دیگر این والنسیا بود که در دقیقه 86 روی یک کرنر، به وسیله سوفیان فغولی به گل سوم رسید. ضربه کم نقص فغولی با برخورد به چند بازیکن به درون دروازه موناکو رفت تا نتیجه ای مطمئن برای اسپانیایی ها رقم بخورد.

منبع:  آپ اسپورت