بازی با سرعت بالایی آغاز شد و در تیم در ابتدای بازی برای باز کردن دروازه یکدیگر حملاتی نصفه و نیمه تدارک دیدند که این شروع طوفانی بازی با دو گل همراه شد. ابتدا در دقیقه 8 روی یک ضربه شروع مجدد، ارسال کوتاه وازکز با اشتباه کریک در دفع توپ همراه شد و بازیکن با تجربه شیاطین سرخ دروازه خودی را به اشتباه باز کرد. با این وجود شاگردان فن خال خیلی زود به بازی برگشتند و پنج دقیقه بعد در دقیقه 13، پاس کریک در پشت محوطه جریمه به ممفیس رسید و این بازیکن هلندی نیز با حرکتی خوب وارد محوطه شد و با یک ضربه زمینی بازی را به تساوی کشاند.

بعد از این گل بروخه که از نتیجه راضی بود برای حفظ آن عقب نشست و این منچستری ها بودند که دامنه حملات خود را گسترده تر کردند و بلژیکی ها نیز روی ضد حملات خطرناک نشان می دادند. سر انجام برتری تیم میزبان نتیجه داد و در دقیقه 43، پاسخ خوب بلیند گوشه محوطه جریمه به ممفیس رسید و شماره هفت جدید شیاطین سرخ با یک ضربه دقیقه و زیبا گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند تا یونایتد به پیروزی به رختکن رود.

نیمه دوم

با شروع نیمه دوم فن خال که به دنبال نتیجه بهتری بود شواین اشتایگر را به زمین فرستاد و منچستر در خانه برای گلزنی فشار خود را روی دروازه بروخه افزایش داد ولی حملات یونایتد با دفاع خوب بلژیکی ها خنثی می شد. البته بروخه روی اشتباه مدافعین و دروازه بان منچستر یک شانس خوب گلزنی بدست آورد که رومرو به هر زحمتی بود توپ را از منطقه خطر دور کرد. بعد از این حمله یونایتدی ها جواب حمله بروخه را دادند ولی دیپای پاس تماشایی رونی را نتوانست در شرایط تک به تک تبدیل به گل کند تا همچنان بازی با اختلاف یک گل به سود یونایتد دنبال شود.

با نزدیک شدن به دقیقه 70، فن خال که می خواست نتیجه بهتری در خانه کسب کند، خاویار هرناندز را به جای یانوزای به بازی آورد تا یونایتد با دو مهاجم بازی را ادامه دهد. در این دقایق بازی کاملا در اختیار میزبان بود و میهمان به ضد حملات چشم داشت. درست چند دقیقه بعد از اینکه میشل پردوم با بیرون کشیدن وازکوئز و به بازی آوردن واناکن قصد داشت تیمش را در فاز دفاعی قوی تر کند تا همین نتیجه را نگه دارد، برندان مچله از زمین مسابقه اخراج شد تا فشار یونایتد روی دروازه تیم بلژیکی بیش از پیش شود. با وجود ده نفره شدن بروخه، این تیم توانست ساختار دفاعی منسجم خود را حفظ کند تا اینکه در ثانیه های پایانی،در دقیقه 93 ارسال دقیق دیپای در محوطه جریمه با حضور به موقع فلینی در محوطه جریمه و ضربه سر او همراه شد تا شیاطین سرخ اختلاف را به دو گل برسانند و موفق شوند با نتیجه 3-1 از سد بروخه بگذرند

منبع:  آپ اسپورت