یک حمله برای کریستال پالاس شروع شد. شاگردان پاردیو با اعتماد به نفس خوبی پا به این بازی گذاشته بودند. اما رفته رفته این آرسنال بود که بر این بازی مسلط شد و حمله ها را در دست گرفت. اولین حمله آرسنال، بعد از یک کرنر تمرین شده توسط بازیکنان کریستال پالاس به وجود آمد. روی یک ضد حمله، سانتی کاسورلا توپ را به زیبایی به مسوت اوزیل سپرد و این بازیکن آلمانی نیز با یک پاس دقیق سانچز را صاحب توپ کرد. اما دو ضربه پیاپی سانچز در محوطه 6 قدم که با چاشنی خودخواهی نیز همراه بود، دو بار توسط بازیکنان کریستال پالاس برگشت داده شد تا آرسنال نتواند به گل اول خود دست یابد.

در ادامه نیز آرسنال موقعیت ها را در دست داشت و حملات بیشتری را نسبت به کریستال پالاس انجام می داد. اما موقعیت های این تیم اکثرا با پوشش خط دفاعی کریستال پالاس، بی دقتی مهاجمان و بعضا تک روی بازیکنانی همچون سانچز از دست می رفت. سرانجام در دقیقه 16، مسوت اوزیل با سانتری استثنایی برای اولیویه ژیرو، این بازیکن را در موقعیت گل قرار داد تا مهاجم فرانسوی توپچی ها نیز با یک ضربه برگردان عالی گل اول آرسنال را به ثمر برساند.


در ادامه باز هم آرسنال بازی را در دست داشت اما روی یک ضد حمله، در دقیقه 28، روی یک پاس بلند، این بولاسی بود که توپ را با سینه برای مک آرتور فرستاد و این بازیکن پس از یک چرخش توپ را به وارد داد تا مدافع کریستال پالاس با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه توپچی ها، بازی را به تساوی بکشد. بازی تا پایان نیمه اول شاهد اتفاق خاصی نبود و حملات دو تیم راه به جایی نداشت.

در ابتدای نیمه دوم، کریستال پالاس تیم برتر زمین بود. آن ها حتی یک بار توانستند توسط کانر ویکام تیرک دروازه آرسنال را نیز مورد اصابت قرار دهند اما رفته رفته باز هم این آرسنال بود که بر بازی مسلط شد و حملات را به نفع خود برگرداند. سرانجام در دقیقه 55، روی سانتر بیرین، الکسیس سانچز اقدام به زدن ضربه سر کرد که در میانه راه، ضربه سر وی به دلانی، مدافع کریستال پالاس برخورد کرده و به درون دروازه کریستال پالاس رفت.

منبع:  آپ اسپورت