به گزارش "آپ اسپورت "، در این هفته پرگل و جذاب ، اتفاقات مهمی افتاد ؛ مثل نمایش خوب راه آهن بی مهره در تبریز ، برد قاطع ملوان در خانه و هفت امتیازی شدن سایپای جلالی و البته نمایش خوب جوان های ویسی که دنیا به کام شان است . 

یازده بازیکن برتر هفته به انتخاب فوتبال نویسان ورزش سه به شرح زیرند ؛ با این توضیح که اگر با بعضی انتخاب ها موافق نیستید یا بازیکنان دیگری را شایسته حضور در جمع 11 مرد اصلی می دانید ، کامنت بگذارید . 

دروازه بان :
رشید مظاهری (ذوب آهن):
 سیوهای به موقع رشید در بازی مقابل استقلال از دلایل اصلی برتری ذوب در تهران بود. رشید با دست و پای بیدار ، شبیه به احمدرضا عابدزاده بزرگ گلری می کند . او که از نظر استیل یکی از گلرهای خوب لیگ برتر ماست ، در بازی استقلال سه بار دروازه تیمش را نجات داد . 


مدافعان : 


حسین ماهینی (ملوان): وقتی از ماهینی خبرهای خوبی می شنویم ، یعنی کارلوس کی روش خوشحال تر خواهد بود . مدافع راست سابق تیم ملی در ملوان خود را بازیافته و در بازی مقابل استقلال اهواز یکی از بهترین های تیمش بود . ماهینی با نفوذهای مکرر عرصه را بر هم تیمی های سابقش تنگ کرد تا در تیم هفته ما جای بگیرد . 


موسی کولیبالی(استقلال خوزستان): حضور کولیبالی در تیم هفته ما می تواند یک شگفتی باشد اما بازیکن غالبا پراشتباه اهل مالی این بار عالی کار کرد و سد محکمی مقابل حمله وران فولاد بود . کولیبالی با قامت بلند ، این بار از هوشش هم استفاده کرد تا حملات کور فولاد به نتیجه نرسد.


میثم حسینی (سیاه جامگان): مدافع سابق تیم های استقلال و پرسپولیس در بازی مقابل نفت فوق العاده کار کرد و به همراه محسن فروزان پایه برد باارزش تیم مشهدی مقابل نفتی های پرستاره بود . حسینی که این فصل را خوب آغاز نکرده بود ، خود را پیدا کرده و حالا عصای دست رسول خطیبی است .

 
هافبک ها:
میلاد ابطحی (راه آهن): هافبک دفاعی جوان و ناشناخته راه آهن با نمایش خوب در بازی مقابل تراکتورسازی تحسین سرمربی تیم فرهاد کاظمی را برانگیخت . ابطحی که سابقه بازی در لیگ برتر را ندارد ، در این مسابقه به همراه مهرداد محمدی نمایش قابل تحسینی داشت و موتورتهاجمی تراکتور را از کار انداخت . 


احسان حاج صفی(سپاهان): احسان که با حضور در دفاع چپ کاملا به خط میانی رفته در بازی مقابل پرسپولیس فوق العاده بود و با یک گل تماشایی و یک پنالتی کار را برای تیمش درآورد. حاج صفی که حضورش در سپاهان نعمتی برای حسین فرکی است در این بازی یک بار دیگر کلاس بالای خود را به نمایش گذاشت . 



احسان پهلوان ( ذوب آهن):
 او حتی می تواند نامزد جایزه بهترین بازیکن هفته باشد . بازیکن جوان و چپ پای ذوبی ها که در به خصوص در نیمه دوم بازی استقلال ، به شدت خط دفاع ابی پوشان را آزار داد و مهارتش را در حفظ توپ به رخ کشید . پهلوان با گلزنی در این بازی جای خود را در ترکیب ثابت ذوب محکم تر کرد . 


غلامرضا رضائی (سایپا): 
غلامرضا با دو گل زده در بازی مقابل پدیده جایی برای تردید باقی نمی گذارد . او که همواره بازیکنی موثر برای تیم هایش بوده ، امسال در سایپا هم بخش مهمی از دلایل بالانشینی تیم مجید جلالی است که البته در سه هفته اول لیگ از تهران خارج نشده است . 


مهاجمان : 
کاوه رضایی(ذوب آهن): 
کاوه ، با استعداد و با کلاس و مهار نشدنی است حتی اگر در هر بازی چند گل خراب کند ! این بازیکن سابق تیم ملی جوانان در مسابقه مقابل استقلال باز هم نشان داد که در چه سطحی بازی می کند . در این باره می توانید از مگویان و حاج محمدی هم سئوال کنید .


مهدی طارمی (پرسپولیس):
 مهدی طارمی واقعا خوب است . اگر هافبک ها و مدافعان پرسپولیس در سطح او و علیپور بازی می کردند ، شاید پرسپولیس صدرنشین مطلق لیگ بود . طارمی در بازی سپاهان یک گل عالی زد و اگر کمی خوش شانس بود در لیگ سه گله می شد . 


محمدرضا خلعتبری (سپاهان): حتی اگر پرسپولیسی ها بابت شادی گل هایش از او دلخور شده باشند اما خلعت بازهم بازیکنی احترام برانگیز و بزرگ در فوتبال ماست . او در بازی سپاهان – پرسپولیس یک گل هوشمندانه زد و بارها در انتقال توپ به حمله مهارتش را به رخ کشید . گل او روی اشتباه کامیابی نیا ، پاداشی بر یک بازی خوب بود .


تیم هفته ذوب آهن :  
بدترین تیم هفته بر خلاف انتظار ها نفت تهران :  
تیم هفته به صورت ترکیبی با همکاری طرفداری:  

*در تیم این هفته لیگ بازیکنانی مثل حسین زامهران (سیاه جامگان) ، مهرداد محمدی (راه آهن) ، اکبرصادقی (ذوب) ، علی علیپور (پرسپولیس) ، آگوستوسزار (تراکتورسازی) ،محسن فروزان (سیاه جامگان) ، حسن بیت سعید (استقلال خوزستان) و داریوش شجاعیان (گسترش)و مهدی رحمتی ( استقلال تهران )  می توانستند حضور داشته باشند .

از همه دستنت کاران که عکس های بازیکنان به خوبی پیدا کردند تشکر می کنیم و همین طور از سایت ورزش 3 

این بخش با همکاری بخش گزارش خلیج انجام می گیرد 

منتظر پوستر این بخش در روز های آینده باشید 

اگر بخش جدیدی می دانید نظر بنویسید