آپ اسپورت / یحیی گل محمدی مربی اردبیلی تیم ذوب آهن اصفهان در گفتگو باما گفت :

من قبل از بازی چمن ورزشگاه را از نزدیک دیدم که بسیار بلند بود. از مسئولان زمین سؤال کردم آیا قرار نیست چمن را کوتاه کنند که آنها ابراز بی‌اطلاعی کردند. من به سرپرست تیم گفتم که در جلسه هماهنگی این موضوع را به ناظر داوری و فدراسیون بگوید، ولی نمی‌دانم چرا شرایط طوری پیش رفت که در نهایت داور در مورد بلندی چمن نظر داد. من گفتم بلند بودن چمن کاملاً مشخص است، ولی داور گفته بود که چمن ورزشگاه تختی هیچ مشکلی ندارد.

«چرا داور باید درمورد کوتاهی یا بلندی زمین چمن نظر بدهد؟ پس ناظر فدراسیون و ناظر داوری چه کاره هستند؟»، وی با طرح این پرسش‌ها افزود:

چمن ورزشگاه تختی 20 سانتیمتر بود و تا مچ پای بازیکنان می‌رسید. در انزلی می‌دانستند که ما روی زمین فوتبال بازی می‌کنیم و کوتاه نشدن چمن به نوعی برنامه‌ریزی شده بود! باشگاه ملوان هم حاضر نشد چمن را کوتاه کند و داور نیز نظر مثبتی درمورد کوتاه شدن چمن نداشت. ما می‌توانستیم برنده باشیم، ولی بلندی چمن اجازه پاسکاری به تیم ما نمی‌داد و فقط باید زیر توپ می‌زدیم.

گفتگو با یحیی گل محمدی درمورد بازی ذوب آهن و ملوان - آپ اسپورت