فرمالن : خودم را در جام های بارسا سهیم نمی دانم

 به گزارش آپ اسپورت / مدافع بلژیکی که به دلیل مصدومت فصل گذشته بارسا را از دست داد و فقط 63 دقیقه در تمام فصل بازی کرد در مصاحبه ای با روزنامه اسپرت گفته:«من مدال گرفتم. اما بردن سه گانه را احساس نکردم. به خاطر تیم و هم تیمی هایم خوشحال بودم. اما صادقانه بگویم، خودم را در این 3 جام سهیم نمی دانم.

 

خوشحالم که بازگشتم و هیچ حسی برایم بهتر از این نیست. اتفاقی که فصل گذشته برای من افتاد خیلی بد بود. ریکاوری بعد از مصدومیتم خیلی خیلی سخت بود. اما حالا خیلی خوب هستم. احساس می کنم 100 درصد آماده ام. در تمرینات پیش فصل هستیم و می خواهم خوب آماده شوم.

 

60 دقیقه بازی کردن مقابل تیمی با کالیبر منچستر هم به من خیلی کمک کرد. می خواهم بازیکن بزرگی باشم و برای این هدف باید در یکی از بهترین تیم های دنیا باشم. این همان چیزی است که من برایش تلاش می کنم».

امیدواریم از این گفتگو نهایت لذت را برده باشید. 

گفتگوی بعدی با فن خال خواهد بود 

منبع:  گفتگوی ویژه آپ اسپورت