اختصاصی / یکی از ارزش هایی که بارسلونا به آن پایبند است دفاع از دموکراسی می باشد . به عنوان مثال شما برخلاف سایر باشگاه های حرفه ای فوتبال در سراسر جهان تعداد کمی باشگاه را می بینید که دموکراسی دارند . این با خصوصی بودن بارسلونا در ارتباط است که سهام آن در اختیار اعضای آن است و در آن اعضا هستند که رئیس باشگاه را تعیین میکنند . درست مانند اتفاقی که فردا 18 جولای قرار است در نیوکمپ بیوفتد !

 

انتخابات زودهنگام !

ساندرو راسل که در سال 2010 با 61 درصد آراء توانست رای اکثریت را بدست بیاورد به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شد . با این حال او پس از مسائلی که پیش آمد در ژانویه ی 2014 استعفا کرد و معاون او یعنی جوزپ ماریا بارتومئو به صورت موقت به ریاست رسید .

 

در ماه ژانویه ی سال 2015 جوزپ ماریا بارتومئو خواستار برگزاری انتخابات شد . با این دلیل که باید در برابر تنش هایی که ایجاد شده است باشگاه را محفوظ داشت و به درخواست او انتخابات پایان فصل برای کاهش تنش و کمک به تیم انجام میشود .

 

اسامی نامزد ها :

در انتخاباتی که فردا برگزار میشود جوزپ ماریا بارتومئو , خوان لاپورتا , آنتونی فریکسا و آگوستی بندیتو با هم برای رسیدن به پست ریاست رقابت میکنند .

قوانین این بخش : ( 1 ) - از هرگونه بحث های سیاسی , قومی و مذهبی خودداری نمایید . ( 2 ) - در نظرات از تعداد کمی شکلک استفاده کنید . ( 3 ) - تبلیغ سایت یا وبلاگ در این بخش ممنوع است .( 4 ) - فارسی بنویسید . 

همراه ما باشید