آپ اسپورت - تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2-0 به سود استقلال به پایان رسید.

هفته ششم لیگ برتر 
سه شنبه 24 شهریور ساعت 17
ورزشگاه بنیان دیزل تبریز


گروه داوری: داور: بیژن حیدری، کمک ها: سعید قاسمی و مهدی عالیقدر


ترکیب دو تیم

گسترش فولاد
گئورگی گئورگیف، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، سید امید نظامی پور، مصطفی اکرامی ، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی، داریوش شجاعیان، سعید دقیقی

استقلال
سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، میثم مجیدی، امین حاج محمدی، هرایر مگویان، میلاد شیخ فخرالدینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی،یعقوب کریمی، سجاد شهباززاده، جابر انصاری


نیمه اول

بازی را تیم استقلال بهتر آغاز کرد و در اوایل کار می توانست با ضربه آرش برهانی دروازه گسترش را باز کند که ضریه این بازیکن با اختلاف اندک راهی اوت شد. پس از این موقعیت گسترشی ها به خودشان آمدند و با دو شوت از راه دور خطرناک توسط ابراهیمی و نظامی پور دروازه استقلال را به شدت تهدید کردند که ضربه اول را رحمتی مهار کرد و ضربه دوم نیز با اختلاف کمی به بیرون رفت. 

سجاد شهباززاده در دقیقه 24 از شلوغی محوطه جریمه گسترش فولاد نهایت استفاده را کرد و با یک چرخش زیبا در دهانه دروازه ضربه دقیقی را روانه دروازه صوفیانی کرده و گل اول تیمش را رقم زد.

در دقیقه 30 بازی شهباززاده از خروج گئورگیف می توانست استفاده کرده و دروازه گسترش را باز کند که ضربه وی راهی به دروازه آبی پوشان تبریز نداشت. در دقیقه 33 گسترشی ها صاحب یک ضربه آزاد شدند که این ضربه را شجاعیان روانه دروازه استقلال کرد اما رحمتی با یک عکس العمل خوب دروازه تیمش را نجات داد.

در ادامه بازی دو تیم موقعیت گل چندانی نداشتند و نیمه اول با تک گل شهباززاده به سود استقلال تمام شود.

نیمه دوم

گسترش نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و دو کرنر خطرناک را روی دروازه استقلال تدارک دید اما این موقعیت ها تبدیل گل نشدند. در دقیقه 52 شهرام گودرزی می توانست موقعیت خطرناکی را روی دروازه حریف ایجاد کند اما توپ روی پایش جفت و جور نشد تا این موقعیت نیز برای شاگردان کمالوند از دست برود.

در دقیقه 55 شوت شهباززاده را گئورگیف مهار کرد تا نتیجه بازی همان یک بر صفر باقی بماند. دقیقه 60 بازی مگنو باتیستا شوت سنگینی را به سمت دروازه رحمتی روانه کرد اما این ضربه با بدشانسی به تیرک دروازه اصابت کرد.

دقیقه 65 باز هم روی یک ناهماهنگی در خط دفاعی گسترش، استقلالی ها به گل رسیدند و روی شوت بلوکه شده چشمی، محسن کریمی مشابه گل اول، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 75 ضربه سر چشمی را گسترشی ها از روی خط دروازه بیرون کشیدند. در دقیقه 78 بازی شهرام گودرزی صاحب یک موقعیت تک به تک عالی شد اما ضربه وی را رحمتی به خوبی مهار کرد. شوت خطرناک ابراهیمی در دقیقه 89 می توانست گل سوم استقلال را در پی داشته باشد که این توپ با اختلافی اندک راهی اوت شد.در دقیقه 91 و روی ناهماهنگی آبی های تهرانی، گسترشی ها می توانستند به گل برسند که این اتفاق بازهم رخ نداد و به این ترتیب استقلال موفق شد با پیروزی 2-0 صاحب سه امتیاز این بازی شد.

منبع:  آپ اسپورت